Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeStrasznie te wyścigi podupadły ostatnio. WSBK się jeszcze trzyma, ale czuć że marnieje z każdym rokiem, jeszcze w sezonie 2009 i 2010 klasa ta przeżywała apogeum świetności, a teraz widać że ten gówniany przepis z CRT zabrał tej serii trochę wsparcia ze strony producentów. Podejrzewam że jak tylko idea CRT zostanie zlikwidowana, bądź umrze śmiercią naturalną, od razu zrobi się kolorowo w WSBK. Szkoda że nie ma Yamahy i że Suzuki się bardziej nie angażuje. Mogłaby się pojawić też jakaś nowa marka, jak np. KTM, Bimota czy MV Agusta.
OdpowiedzI nie zdziwie się jak pojawią sie nowe marki w WSBK. Po co ktoś ma pakowac kase w prototypy skoro WSBK to najlepszy marketning dla drogowych motocykli. A jak wiadomo to one utrzymują marki w dobrobycie.
OdpowiedzF1, Moto GP czy SBK dla widzów to nudy. Sporty motorowe to wybitnie należą do takich, które są nudne dla oglądających i ciekawe (chyba) dla zawodników. Tak na marginesie - najlepszą reklamą dla firm zawsze było i będzie Grand Prix z najlepszymi zawodnikami i najwyższymi zarobkami a nie jakieś SBK zrobione 20 lat temu pod włoski biznes (opony Pirelli, oleje Agip Eni, akumulatory Unibat, motocykle Ducati przez kilkanascie lat itd.) Na sportowych motocyklach, z którymi kojarzą się motocykle z SBK koncerny zarabiają grosze w przeciwieństwie do 600 czy 125. Najważniejsza jest nazwa z Moto GP lub F1 (co zreszta widać po Mercedesie, który męczy się z F1 ale nie odpuszcza...). F1, Moto GP czy SBK dla widzów to nudy. Sporty motorowe to wybitnie należą do takich, które są nudne dla oglądających i ciekawe (chyba) dla zawodników.
Odpowiedz